Facebook, reklama a my


Právě pro tuto vysokou návštěvnost by zde měl každý podnikatel svou reklamu. Tedy na své zboží, nebo na své služby. Protože oni sem nechodí jen mladí lidé, ale naprosto všechny generace. I když nutno přiznat, že právě ti mladá zde mají nejvíce zástupců. To vybuzuje i mezi inzerenty určitou soutěživost. Kdo sem totiž inzerát dá, začnou mu po určité době stoupat tržby jako mávnutím kouzelného proutku. Je samozřejmé, že si to nemůže dovolit jen tak každý kdo by chtěl, protože pak by zde byly samé reklamy a žádný obsah. Nu, a proto je zde Facebook správa PPC. Nic si nedělejte z toho, že nemáte tušení, co je to ta zvláštní zkratka. Vy jako uživatel to nemusíte znát, ale přesto…

potápění v moři

Pay Per Click je anglická zkratka, která převedena do našeho mateřského jazyka je něco jako plať za klik. Přesněji za kliknutí, aby si někdo nemyslel, že jde o fyzické cvičení těla. V praxi to znamená to, že ten, kdo tam inzerát tohoto druhu má, neplatí klasicky za umístění, ale jen za to, když na něj někdo klikne. Takže je jisté, že platí jen za ty guesty, tedy návštěvníky, kteří mají o zboží neb službu skutečný zájem. Někdo, kdo shání potápěčskou výzbroj, nebude klikat na inzerát, kde se nabízí prádelní či jiné hrnce.

špinavé hrnce

Stejně tak jako hospodyně, která shání právě tyto nebude klikat na inzerát s propagací právě výbavy pro potápění. To vše inzerent ví, a proto je spojen a propojen s tím co se nazývá PPC agentura. Ta už zařídí všecko potřebné a inzerát mu umístí dle jeho požadavků, pokud je to ovšem možné. Podnikatel pak už jen sleduje rostoucí tržby a má největší zájem si na této pozici svůj inzerát udržet. Což ovšem není pro výše zmíněnou agenturu zase tak velký problém. Nuže, v krátkosti je v tomto článku nastíněna výhoda PPC reklam na určitých webových stránkách a pokud vás to zaujalo, tak klikněte na odkazy v tomto článku uvedené.